måndag 4 februari 2013

50 dagar

Mer än så är det inte kvar nu. Snart snart.

4 kommentarer:

  1. Hej,
    tänkte bara lämna en liten kommentar efter att ha läst igenom alla (!!) dina inlägg. Jag hamnade på din blogg efter att ha googlat "gravid, holmsund, 2013" då jag själv väntar barn i början på juni.

    Jag har tidigare haft två depressiva episoder och (som det ju innebär) mått riktigt dåligt under dem. Jag mår idag betydligt bättre och har inte varit så låg på över ett år, men kan ju tack vare min historik känna igen mig mycket i dina tankegångar.

    Jag tycker du är fantastiskt duktig som arbetar så hårt på att må bättre och på att hantera dina tankar. Det går inte bara att rycka upp sig när man är deprimerad, utan det är mycket arbete som ligger bakom att man blir bättre. Att du är så öppen med hur du mår tycker jag bådar oerhört gott för framtiden för dig och din familj! Att våga öppna sig och erkänna att man mår dåligt och inte kan hantera allt är inte lätt. Det är oerhört starkt av dig!

    Kämpa på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord Ida! Bra jobbat att läsa igenom alla inlägg, finns nog en hel del svammel där också :)

      Det har egentligen aldrig varit svårt att vara öppen med att jag mår och har mått dåligt, det svåra har legat i att faktiskt acceptera och förstå att jag gjort det. Så en del i min strageti för att komma över detta är helt enkelt att inte låta mig låtsas att jag mår bra. Och jag tycker som sagt själv att jag kommit en bra bit på vägen!

      Jätteroligt med fler som ska få barn framåt sommaren! Som relativt nyinflyttade i byn känner vi inte så många i dagsläget :)

      Radera
  2. Å de är bara 18 dagar tills jag kommer å hälsar på! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAA! Ska bli så roligt! :) Längtar!

      Radera