torsdag 7 februari 2013

47 dagar

Nästa del i följetongen "Jag är inte DEN Frida Sandén!"

Som trogen läsare vet du att jag ända sedan X-factor drog igång på TV4 och Molly Sandéns lillasyster, Frida Sandén, deltog har fått en mängd sms och telefonsamtal från personer som vill intervjua mig till skoluppgifter, vill vara kompis med B-kändisen Frida Sandén eller något annat sådant. Jag har fått lägga ner stor tid på att ta bort mitt jobbnummer från diverse hemsidor för att slippa dessa samtal på jobbtid. Jag har dessutom varit ganska otrevlig mot vissa, speciellt under de perioder då jag mått som sämst pga depression och graviditet, skällt ut stackars småtjejer som egentligen bara vill prata med en idol. Hur som haver har jag idag på morgonen fått ett "fantastiskt" erbjudande, som jag misstänker är riktat till just DEN Frida Sandén och inte till mig. Dock är detta första gången jag skrattar åt smset för det är faktiskt rätt komiskt! :P Och nej, jag har inte skrivit fel, det är precis såhär det står i smset!

"Hej jag är snäll kille fråga en sa vill du sjunga min text som jag har gjort i melodifestivalent nästa år från erik karlsson :-) jag bor i dalarnas län 78331 säter lodjursvägen 6 jag vill gärna att du sjunger min text på melodifestivalen :-) om du vill det om du inte vill då ska jag leta en annan artist :-) jag vill att du skirver till mig om du vill det jag är oxå en artist :-) jag tänkte att du ska sjunga i melodifestivalen i nåsta år jag ska nån som sjunger i min text nästa år då tänkte jag på dig jag vill ha en som sjunger i min å du ska fixa musik till min text till melodifestivalen i nästa år om du vill det :-) jag tänkte att du ska hjälpa mig det är stora melodifestivalen har du skivbolag om du vill det da kan jag skicka min text på posten"

Jag sitter nu och funderar på hur jag ska svara denna Erik. Kanske ska jag ta chansen för han verkar ju vara en hejare på att skriva ;P Det var då det där med att jag ska fixa musiken, kanske inte är min starkhet men är han villig att låta en helt okänd människa sjunga kanske jag kan offra mig på att skriva musiken. Antagligen kommer text och musik vara i ungefär samma klass av smset att döma ;) Tror att jag ska fundera lite på formuleringen av mitt nekande svar ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar