måndag 11 februari 2013

43 dagar

Snart mindre än 40 dagar kvar. Känns overkligt.

Idag smet jag lite tidigare än tänkt till jobbet då bygg-gubbarna kommer och börjar med golvet i hallen idag. Känns både spännande och extremt läskigt. Ska bli underbart med klinker och golvvärme i hallen samtidigt som jag inte riktigt kan släppa ångesten över att något oförutsett dyker upp och att allt blir 5 gånger dyrare än beräknat! Dessutom kommer det ju bli lite småbesvärligt att vara hemma så mycket som jag är nu för tiden samtidigt som de jobbar i hallen. Kommer bli ganska låst till övervåningen är jag rädd. Dock får man väl se det som så att det är nu säkert 5-6 veckor sedan vi beställdet det här och det känns som nyss. Arbetet beräknas ta 1,5 vecka och vara klart lagom till min födelsedag i nästa vecka! När det här väl är klart är det bara en månad kvar till beräknad förlossning. Jag försöker helt enkelt se det positiva i situationen :)

1 kommentar:

  1. Hör av dig så kan vi väl ses och fika på Nisses om du vill komma hemifrån! Jag har ledigt på fredag tex... /Mona från fl. (Turtle alltså)

    SvaraRadera