tisdag 19 februari 2013

35 dagar

Hej vad tiden går! 35 dagar och fem veckor kvar till beräknad förlossning vilket ju i sin tur innebär att bebis kan komma på 3 veckor och fortfarande räknas som fullgången. Det innebär också att det inte kommer vara mer än 7 veckor tills dess att vi får träffa henne för första gången då man inte tillåts gå över tiden med mer än två veckor! Spänningen är olidlig ;)

Igår färdigställde jag den filt jag virkat med fleece-foder och allt. Dock är jag som vanligt väldigt dålig på "före- och efter-bilder" men jag ska försöka komma ihåg att ta en bild i eftermiddag. Idag blir det bakning inför morgondagens kalas samt plocka fram owerlocken igen. Efter jobbet ska jag göra en tur på stan och leta efter mönster på bebiskläder!

För övrigt har jag nu på morgonen sett Sigge dricka självmant för första gången på 5 dagar vilket känns som en enorm seger. Han är mycket piggare och mer sig själv och verkar ha återhämtat sig bra efter helgens...ja vadå? influensa? förkylning?...sjukdom i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar