onsdag 6 februari 2013

48 dagar

och där gick ett av mina två par mammabyxor sönder! På jobbet dessutom! David kom förbi för att visa upp vår nya bil (superfin!) och jag går ut för att kika, halkar, ramlar och när jag reser mig upp har jag en ca 10 cm lång reva i byxorna. Ja ni vet, där precis på insida/baksida lår där alla byxor har en tendens att gå sönder. Tack och lov hade jag ett par mjukisbyxor med mig då det blir yoga direkt efter jobbet så jag slipper gå med trasiga byxor resten av dagen. Känns dock surt att behöva köpa nya byxor nu när det är så kort tid kvar, hade ju precis börjat planera för vad jag kommer att behöva efter förlossningen. Jaja, får bli en tur till HM i eftermiddag och se vad de har, kanske hittar jag något på rea!

Och ja, jag klarade mig bra. Lär få ett blåmärke på rumpa/lår men magen klarade sig fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar