torsdag 20 december 2012

Googla "rabattkod"

I takt med att magen växer blir kläderna små, det har jag redan konstaterat. Detta leder till problem såhär vindertid då kläder har en tendens att vara dyra.

Jag har under några veckor funderat på hur jag ska lösa problemet med jacka nu under de tre månader som är kvar. Den jag har fungerar hyfsat över magen men har blivit trång över axlarna. Sådär trång att man nästan inte kan röra sig i den längre...som om man inte vore tillräckligt klumpig och orörlig ändå. Efter att har tittat runt lite hittade jag en fin grå mamma-ullkappa på HMs webshop som jag tänkte beställa, 599 kr men den var fin. Dock fanns den såklart inte kvar när jag väl kom till skott och hade funderat klar. Tur i oturen visade det sig. Idag när jag kollade in HMs hemsida fanns den igen, och denna gång även i svart (vilket jag egentligen hade velat ha redan från början, men som var slut då). Jag lägger den i korgen och funderar lite "jag undrar om man kan hitta rabattkoder på internet?".

Som ellosmedlem frå jag alltid hem mängder av rabbatkoder och erbjudanden, konstant. Så även HM borde ju kunna erbjuda rabatter. Sen har jag även sprungit på sidor på internet med gratisgrejer i samband med letandet av roliga babyboxar. Så, jag öppnade Google och skrev in "Rabattkod HM" på prov och hittade en kod för 25% rabatt på valfri vara. Perfekt, den provar vi, och visst fungerade det! Så nu ligger en beställning och jag väntar bara på att den ska komma någon gång i mellandagarna! Nu hoppas jag bara att den passar, efter allt detta bekymmer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar