onsdag 26 september 2012

En tidig morgon och en kväll utan man!

Idag blev det en tidig morgon på jobbet så nu sitter jag vid mitt skrivbord och väntar på att ArcGIS ska öppna. Anledningen till denna tidiga morgon på jobbet är att jag lämnade av mannen på flyget då han skulle ta första morgonflyget till Stockholm, med andra ord är jag ensam hemma ikväll. Och tack vare mannen har jag även fått lite inspiration (läs om detta här)! Han har nämligen beställt alla "Ram-bilder" av våra bröllopsgäster, bilder som jag ska klistra in i vår gästbok från brölloppet. Strax efter bröllopet kom jag på idén att använda de tomma sidorna till dessa bilder, jag räknade och kom fram till att sidorna räckte precis, men det har tagit nästan ett år att faktiskt framkalla bilderna. Så i alla fall blir det pyssel ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar