söndag 16 september 2012

Allting går sin gilla gång...

... och semestern har gjort att jag lite glömt bort att blogga. Fick igår kommentaren av en god vän att hon trott att det skulle bli mer bloggat när jag börjat jobba igen. Men icke.

Hur som haver är det väl dags att liva upp det här stället igen med en kort resumé över sommaren som varit.
  • 5 veckors semester
  • Inte så bra väder
  • Båt ibland
  • Renovering av uthus, David har gjort det mesta och jag det minsta. Bygg och Bo i Holmsund byta panelen ut mot gatan medan jag nojade över att David bytta och målade vindskivor på 6 meters höjd från stege. 
  • En tur till Piteå.
  • Häng med vänner
  • 30-års fest på Garaget. 
Ja just nu kan jag inte komma på att vi gjort så mycket mer. Dagarna har gått sin gilla gång och semestern kändes alldeles för kort.

Idag blev det besök på årets första loppis, trots att det var något vi sagt att vi skulle göra i sommar. Skörden blev en 20 cm hög med serietidningar och lite hembakt fika från en väns föräldrar. Tack och lov att jag och mannen är likadana, att vi båda anser serietidningar vara ett riktigt fynd och att vi båda gärna avnjuter dem till middagen! Det är en av de saker som jag älskar med David, han är lika fånig som jag :)

Imorgon börjar jag om att träna. Har beställt träningskort på Storsjöhallen i Holmsund via jobbet. 500 kr för ett helt år tyckte jag var mycket överkomligt. Speciellt med tanke på att mina tre sista träningspass på IKSU gick på ca 700 kr styck, med andra ord...ett pass på Storsjöhallen och det har lönat sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar